Your Keyword Here | 25 Years Of Oprah Yelling



25 Years Of Oprah Yelling

Posted on March 22, 2011
Filed Under Oprah Winfrey | 25 Comments

25 years of oprah screaming and yelling celebrities names. More Viral Videos at WATCH OUT FOR: www.watchoutfor.com.au oprah yelling celebrities names. original video created by jezabell and can be seen here jezebel.com

No related posts.

Comments

25 Responses to “25 Years Of Oprah Yelling”

  1. lpcrierie on March 22nd, 2011 6:36 am

    “MARIAAA-aaa-AAA-aaa-AAA-aaa-hhh!”

  2. camo0222 on March 22nd, 2011 6:52 am

    @gardnerbm LOL!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaha!!!

  3. 23alexdiaz on March 22nd, 2011 7:42 am

    @gardnerbm Hell yeah!!

  4. JanetIsNumberOne on March 22nd, 2011 8:24 am

    xDD I LOVE YOU OPRAH!

  5. moviesunrated on March 22nd, 2011 8:28 am

    Lmao! Her face sometimes looks like a female version of Michael McIntyre XD

  6. XXRiotgirl12 on March 22nd, 2011 9:12 am

    LMAO
    i thought i was the only one that noticed her yelling.
    me and my mother would always crack up watching her

  7. canadaboy1000 on March 22nd, 2011 9:21 am

    dammmn hahahahaha I LOVE HERRRRR

  8. MushuPork13 on March 22nd, 2011 9:38 am

    Harrison Ford is Heeeeeere! Harrison Ford is Here! Everybody here gets HUMPBACKED WHAAAAAAALLLLEEEESSSSS!!!!!!!

  9. PoshRupaul on March 22nd, 2011 9:42 am

    Marrriiaaahhhh oooooh iiiiaaa
    mariah carreeeeeeeeeeeeh

  10. 87yandi on March 22nd, 2011 9:43 am

    .. haHaha chec 0:50, she look axcatly like Chris Rock

  11. 87yandi on March 22nd, 2011 10:15 am

    .. Travolta ‘s the king

  12. diomiguel on March 22nd, 2011 10:28 am

    MIley Cyrus!

  13. billyvee on March 22nd, 2011 10:49 am

    That, and the fake empathy…

  14. Jbaker8390 on March 22nd, 2011 11:06 am

    @roseschocangel Get a life really.

  15. bitragale on March 22nd, 2011 11:17 am

    Hello everyone I’m OPRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

  16. goldenthoth on March 22nd, 2011 11:41 am

    j-z on oprah seriously?

  17. garycalgary on March 22nd, 2011 12:14 pm

    it’s no wonder kathy griffin makes fun of her yelling

  18. QueerSwede1 on March 22nd, 2011 12:17 pm

    ooooprah!!!!!

  19. SyrenniaLestrange on March 22nd, 2011 12:25 pm

    lol I love Oprah! And she does yell for no apparent reason

  20. KrisjeB1990 on March 22nd, 2011 12:52 pm

    She’s so over the top and fake

  21. CaliGrl4052 on March 22nd, 2011 1:24 pm

    OMG this is AAAAMAAAAAAZIIIIIIIIINNNGGGGGG! haha. my bestie and i do the oprah call all the time!

    awesome video!

  22. youwantthey on March 22nd, 2011 1:51 pm

    Oh Oprah

  23. HotPantsDiva on March 22nd, 2011 2:22 pm

    And now a video of OPRAH YELLINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

  24. Cassie86R on March 22nd, 2011 2:41 pm

    i love it when is Oprah yelling.

  25. ShelbyKhan on March 22nd, 2011 2:56 pm

    BEST. VIDEO. EVER. Thank you so much, endless thanks, for making this. I’ve gotten so much joy from this.

Leave a Reply




*